En utmaning..

Av Eva i Jämtland fick jag en utmaning som jag tänkte jag skulle anta..

Fem saker som står på att-göra-listan idag :
1. Panta lite burkar och flaskor.
2. Tvätta och tova lite tomtedelar.
3. Kolla klart på OS-avslutningen och sticka till det.
4. Bli bjudna på mat hos lillebrodern.
5. Tvätta nån tvätt framemot kvällen.

Vad gjorde du för 10 år sedan ?
Bodde där jag bor nu fast i en större lägenhet. Barnen höll på att flytta ut och hem igen. Jobbade på Samma företag som nu; Ericsson i Kumla.

Ställen du bott på:
Född i Lit i Jämtland, flyttade ner till Rönneshytta i Närke när jag var tre. Bott i Åmmeberg, Skyllberg och Kumla.
Nu bor jag i Hallsberg.


5 saker du skulle göra om du var biljonär/miljardär :
1. Ge barnen en rejäl hacka.
2. Sluta jobba och bara ägna mej åt mina hobbies, Stickning målning o sånt..
3. Köpa mej o min älskling varsin splitter ny bil+ husbil till honom.
4. Skänka pengar till forskning inom olika sjukdomar. ( cancer diabetes olika hjärtsjukdomar)
5. Spara i aktier o obligationer, sätta in på bank det som blir över..
... finns mycke mer man kan göra med pengar...

Ha de så bra.. ska sticka o kolla tv nu.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?