En fyrklöver..

En och en halv vecka har gått sen jag började jobba och tiden går raskt undan. Har pysslat med mina Yuletide Gnomer och gjort färdigt några bakelsemössor.


Dessa herrar är nu helt färdiga förrutom namnen.. Men det kommer nog så småningom, eller så får de namn om de blir adopterade av någon.. :)





Den rosa/gröna har äntligen fått ett "gele'hallon" på toppen..




Liksom den här blå/vita..


Här fattades det bara något varv och bär på toppen..
Skönt att rensa lite i FO-korgen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gokväll!

Vilka underbara verk du har gjort!

Tomtarna är ju supersöta!



Ha en fin helg! Kram

2008-08-21 @ 22:36:45
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Eva

Tomtarna är så fina såååååååå

Bakelsemössorna likaså!

Här har sista veckan på sommarlovet gått,HUVVA LIGEN

Väntar på mitt paket med tomte beskrivning + lite garn..........få se om jag får till nån ???

Kram från Jämtland

2008-08-22 @ 19:01:54
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?