Så här strax före jul...

Då är det bråda tider.. jag har tyvärr därför försummat bloggen.

Men en lite uppdatering ska väl hinnas med idag.
Jag har stickat gnomer i parti o minut. Många vänner o bekanta som vill ha dem..
Jag har även hunnit med en del porslinsmålande.
Lägger här ut lite av det som blivit.
Jag är långledig ända till början av januari nu så då får jag ta det lugnt och i min takt.. he he.. skööönt
Hinner säkert med lite bloggande då också..


Wilma har fått sej ett nytt matset.. Det blev uppskattat



   



Jag hoppas barnen blir glada över sina skålar och muggar...

Jag måste ju bara visa upp en utmärkelse jag fått av urmodern


Tackar så hemskt mycket.. I love your blogg too.. he he..  Henne är det verkligen fart och fläkt på. 
Hennes stickor glöder säkert.. ;)
Kram på dej Eva..
Jag avstår att skicka den vidare så länge.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?