Godissugen..

När jag handlade idag så blev jag så sugen på naturgodis, plockade i lite av mina favoriter.
Chilipuffar, yoghurtöverdragna nötter och cashewnötter.



På LIDL där jag handlade hittade jag också en snygg vardagsklocka. Precis den modell som jag gillar.


Den är svagt rosa i boetten. Man kan faktiskt göra fynd där ibland, köpte även den rosarutiga duken på bilden.
Har tänkt mej att ha med den på semestern. Mysigt att duka upp på när vi fikar eller äter mat. Fyra st. servetter följde med.


Den här osten är en favorit just nu. Skaplig smak och ändå fettsnål..



Muffinsmössorna fortsätter att tillverkas, fast i sakta mak. Är på G med en gul-vit.
Är lite seg nu, gå upp tidigt på morronen (04.45) gör att man blir trött o sliten framåt kvällen och veckoslutet.
Skönt med helg snart...



Over and out....

Kommentarer
Postat av: vnikka

gott med naturgodis!!

2008-06-27 @ 09:15:07
URL: http://vnikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?