Garnproviantering..

I lördags passade jag på att åka till " min " garnaffär.

image161

TITTIs bod är en mysig och välsorterad garnbod. Titti själv är så trevlig och det är alltid kul att komma dit och se och känna på alla gosiga o mjuka garner. Man kan även handla från henne på nätet..

image162

Hon säljer även egentillverkade alster, som tovade saker, sydda vetevärmare, vävda mattor mm.

image163
De här nallarna är så jättesöta..

image164
Hon säljer även porslin av olika tillverkare.


De här skålarna och mugg köpte jag för ett tag sen.

image165
Jätte goda att äta frukost, yoghurt, gröt ja vad man vill i dem.. Så snygga också.


Jag köpte på mej ganska mycket garn. Och ett mönster på Tomten av Alan Dart som Titti har översatt till svenska. Hon skrev till honom och undrade om hon fick översätta det, och han tillät mer än gärna att hon gjorde det.

image166
Visst är den söt!.. Det riktigt kliar i fingrarna av att vilja sätta igång med den.
Men jag måste få mina mössor klara innan dess.

image167
Här är alla "ingredienser" så det är bara att sätta fart när det blir dags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?