Påbörjat

Har börjat på en dragspelsbasker nu igen. Jag fick beställning på två svart/rosa och en svart/blå.
En liten bit har jag kommit i alla fall.

image145

Så hittade jag så söta muffinsmössor på nätet.. Är ju bara tvungen att testa dem också.

Så här ser de ut:



Och jag har kommit så här långt med min första version.

image147

Den är skojsig att sticka och det kanske blir några stycken av dem..
Håller på att packa och snart susar jag ner till Småland.
Blir nog lite stickat där nere också..

Kommentarer
Postat av: mango

Hej! Skulle du kunna vara jättesöt och skicka mönstret på dom ursöta bär mössorna till mig?
Jag har sökt med ljus och lykta! tack på förhand.
/Linnea
[email protected]

2008-05-20 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?