Snabba beslut och godis i mängder..

Vi tog ju en tur till köpcentrat igår. M skulle kika runt på Tv-apparater, hans har pajat. Vi klev in på SIBA och han fastnade för en Philips, bra bild och skärpa.. va bra tänkte jag, men vi går väl runt o kikar hos några andra.
- Jag tar den sa han helt plötsligt. Inte likt honom, han brukar kolla o tänka över innan han köper, så den måste ju va bra enligt honom.

Det visade sej sen att man fick med 1 kilo godis för varje tusenlapp man handlade för.
Och vi som inte äter godis knappt. I alla fall inte sånt godis.

Men det är ju Halloween snart och man kan ju ge bort. Jag tog med mej 1 kg till mina arbetskamrater som blev så glada. Och han skulle ta med massor till sina.


Alltså blev det 8 kg matadormix.. he he..



Har hämtat ut skägg garn som jag beställt. 10 nystan Stardust XL..
Titti hade inte det garnet längre så det var bara att beställa från annat håll..

Nu ska här susas iväg på målarkurs..
Skoj.. :)

Kommentarer
Postat av: vnikka

Åh matador mix är ju våran favorit, eller Richards mest ;)

2008-10-27 @ 17:03:51
URL: http://vnikka.blogg.se/
Postat av: Eva

Har köpt samma garn jag oxå ! ler

2008-10-27 @ 20:01:00
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: pixi

Hej! Såg att det var läääängesen du skrev detta inlägg men du kanske kan hjälpa mejk ändå..vart köpte du det pälsgarnet ifrån? Mvh pixi

2010-11-23 @ 22:06:02
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vart beställde du Stardust Xl?

2011-01-23 @ 11:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?