En solig, rolig helg..

Jag var alltså med och hämtade C på dagis i fredags.


Det är mumsigt med banan emellanåt.. ;)

Efter det åkte vi en sväng till Trassel garnbutik.


Där köpte jag en härva rött ullgarn..

Jag har haft en mysig helg med lite bus, nattande av C, en sväng till IKEA där jag förstås handlade en del.


Äter hambis på MAX.


Busar under faderns ben..


Han gillar att bada.. dessa små fiskar med sugproppar under ska egentligen ligga på botten som antihalkmatta typ..
Men det är ju roligare att placera dem på kanten av badkaret..

Kommentarer
Postat av: Eva

Du verkar ha haft en toppen helg,på flera vis

Häftiga Loppisfynd och det röda garnet är ju hur snyggt som hellst....var det en tomte du tänkte på

vid inköp eller....ler

Har inte börjat med nån gomse ännu....men som norrlänning kan man ju vá lite trög i starten ibland

som en gammal "diesel"bil
skratt*

Hälsningar från é Jamtlands taus!

2008-09-01 @ 23:26:03
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?