Finfint besök..

Har haft besök av barnbarnet + föräldrar. Det var så trevligt och jättemysigt att ha dem här igen.
Nu är det inte långt kvar tills han får en lillebror. I slutet av maj är det beräknat. Det är stånkit och pustigt just nu, men hon mår bra.. ;)

Det har målats för doppresent..






Den blev jättefin och mottagarna blev mer än nöjda.. (det var inte jag som målade den här gången..)



Och så har vi lekt med lera. Bakat och pressat och rullat..
Det var en mysig helg.
Det gick jättebra att ligga i resesängen som jag köpte.. Han gillade den. Så nu får vi se när lillbebisen kommer, om han vill dela med sej av den.. ;)

Nää nu får jag hasta om jag ska hinna fixa till mej innan det är dags att fara till jobbet..
Ha de så bra alla..

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Du får lägga upp bilder på mig (och tavlan) om jag inte ser ut som ett monster hehe.

2009-04-21 @ 14:03:01
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Ela

I can see there is somebody who loves to pot from clay in your family! Cute pics :o))))

Postat av: Sunna

Vilken tavla så mysig, jag bor några mil norr om Västervik, inte så långt va? Ha det bra

2009-04-22 @ 22:15:27
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Veronicas Ateljé

Caesar och jag sitter och kollar på din sida. Han sprang och hämtade barbapappa när han fick se honom. ;) Kände igen er på presentationsbilden också. :)



Han hälsar



caesarnaa maaabcdefghijklmno



(sa att han skulle skriva Caesar och mamma, men det blev lite annat) ;)

2009-04-23 @ 10:28:35
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Eva

Underbar tavla ! är det Dotra som målar så ?

Visst är det underbart med barnbarn ? Hade mitt i går när resten av fam var på skjuttävling.

13 åringen klådde storebror m en poäng,gissa om han var mallig ?!

Kram !

2009-04-26 @ 10:59:47
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?