Garnköp, mätt och belåten..

Nåja.. att köpa garn blir man aldrig mätt på..

Nä, så här var det.
Vi tog en promenad till den lokala garnbutiken. (Jag var där en dag i veckan och när jag kom hem märkte jag att hon inte tagit betalat för 4 nystan garn. Ringde dit och vi bestämde att jag skulle komma idag och göra rätt för mej.( jag hittade förståss några nystan idag också))

På väg hem blev vi lite hungriga så vi slank in på restaurangen intill och tog var sin kycklingsallad till lunch. Var lite kaffesugna, promenerade hem och hämtade bilen för att åka till ett cafe för att fortsätta förlusta oss medan vi ändå var i farten.. Där hamnade vi mitt i en kaffe och kakbuffe´. oj, oj, oj.. där fick vi för att vi varit så " nyttiga " på lunchen.


Men gott var det och mätta blev vi..
När vi kom hem somnade M med laptopen på magen isängen och jag passar på att blogga och sticka.. ;)

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Snart ser det ut sådär hos oss också, tack vare den där kakboken vi fått av dig. ;)

2009-03-08 @ 22:06:19
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?