Tidigt uppe en tisdag..

Jag skulle skjutsa min mor till provtagning på vårdcentralen idag. Då måste man gå upp tidigt för att hinna komma in i skaplig tid. Jag kör eftermiddagspasset den här veckan så då brukar jag ju få liiite sovmorron..

Efter provtagningarna brukar vi svänga in till Sveas bageri och köpa varsin mumsig frukostmacka. Idag blev det halv brödkaka med blandat pålägg.. supergott.



Det köptes även med ett wienerbröd.. stooort som attan 17 cm långt..

Eftersom det ska komma en liten pojk till världen i slutet av maj så håller jag på med lite smått o gott emellanåt.

Här är det en liten filt i mjuk bomull/acryl i ett enkelt men mysigt mönster som är på gång.


Mosstickade kanter som stabiliserar upp rutorna innanför. jag får se hur långt garnet räcker, har ca 5 nystan.


Har även börjat lite smått på en ny vovve i dessa färger.. :)..

Nää, nu kallar snart jobbet.. ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Är det en filt på G där? Ser myysig ut :)

2009-03-10 @ 13:08:21
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Musseblomman

VA: japp.. en filt är just vad det är.. ;)

2009-03-10 @ 13:25:33
URL: http://musseblomman.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh ! va mysigt med bebis,Blire en pöjk ?

ja själv har jag triss i pojkar.dom är regäl !

har fått beställning på

baby tofflor/sockar,som jag ska försöka mej på.

blir det bra kommer väl en bildler

Vi längtar till Påsk lovet redan så vi får åka till stugan igen,men vi hinner ju med nån helg oxå.

Ha det gott !

2009-03-10 @ 14:13:55
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?