Utlottning och award..

Jag vill vara med på en utlottning hos Urmodern. Passa på ni också!!
Det är jättefina spishanddukar som hon sytt alldeles själv.. Jag är lite svag för katten eller fåren.. Vilket jag vill ha bestämmer jag mej för när jag vinner.. ;) Tiden går ut den 31/3..




Från Urmodern har jag även fått en award och det blev jag jätteglad över.. Tack snälla Eva.. Du får den tillbaks för alla tips och din mysiga och inspirerande blogg som jag läser varje dag.... ;)



Jag skickar den vidare till

En kreativ liten blogg, för att den är så mysig och hon virkar sååå fina saker. Hennes nya bok kommer ut i början på maj.
Hon visar en bild på ett av mönstren i boken varje söndag.. det är så spännande så.
                                    


Sunnas blogg för att den flödar över av kreativitet, inspiration och massa roliga och underhållande inlägg...

Moster maska & Syster pyssel. Hon har också en kreativ blogg. Virkade jättegulliga och även praktiska saker såsom leksaker. Hon stickar och pysslar annat fint också..
Måste bara visa dessa fina " drejade " burkar..
                                                  Bild från Moster Maska.....

Ha det bra alla, själv har jag fått nån slags bacill i luftrören för jag har sån hosta och det sitter segt i halsen..
Men, men det ger sej väl..

Kommentarer
Postat av: sunna

Jag säger bara Tack så hjärtligt snälla söta du

2009-03-24 @ 17:24:49
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Sunna

Jag har också en award till dig på min blogg

2009-03-25 @ 09:02:03
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?