Gosiga Gosedjur..


I helgen var vi på loppis i Golfhallen och jag gjorde som vanligt lite fynd.. ;)
jag kunde inte motstå denna Teletubbies. Tror det är Po. Den ser helt oanvänd ut. Kanske vore något för lilla Dadda att mysa med. Storebror har ju alla fyra Tubbiesarna redan..



Hittade denna söta Heffaklump vid samma bord och kunde inte motstå honom heller. Han var en " pain in the ass " i lördags när vi skulle smaska ostbollar och chips, hela tiden skulle hans lilla snabel vara i skålen.. ;)
Sen blev han gosig och trött och somnade sött..



Dessa fina tallrikar från Rörstrand som heter Bimbo hittade jag 4 stycken av. Jag gillar verkligen det mönstret. Vi käkade glass och päron på dem och det smakade väldigt bra.. ;)



Kommentarer
Postat av: Sunna

Vilket barndomsminne de väcker de tallrikarna, på dom har jag käkat mycket gott hos mormor, Må gott

2009-09-22 @ 09:59:25
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Veronicas Ateljé

Hehe

Caesar fick den där elefanten på kalaset i söndags. Fast den var som handdocka. Lex har redan lagt beslag på den ;)

2009-09-22 @ 10:53:18
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Musseblomman

Sunna: Va mysigt! Ja dom är så fina och det smakar mums på dem.. Mina favoriter just nu att äta på.



Veronica: He he.. jaa han vill väl ha allt som kommer i hans väg nu. Den här är stor och gosig.

2009-09-22 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?