Garn är ju också godis..

I alla fall för mej. Just nu är jag inne i en riktigt godisperiod.. ;)
Var som sagt iväg till Tittis Bod igår och införskaffade mej det saknade garnet+ att det slank med något lite till.
Men det tar jag upp vid senare tillfälle..


Det är Vivaldi i naturvitt. Håller på med muddar i en tråd av det och en tråd naturvitt Siljagarn.
Har kommit så här långt och får väl så småningom fortsätta med dem.
Har just nu väldigt mycke på G så de får vila nån dag eller så.. he he.. om jag kan låta bli dem vill säja.



Ojsan, nu bröt solen fram genom de grå molnen..
 Ska ila ut en stund i hösten..

Tillägg
Just ja.. jag levererade de 4 muddarna i går också..


Kommentarer
Postat av: Eva

härligt att strosa på marknader om vädret tillåter

här stormade det o ösregnade i morse,men i 10 tiden kom "sola" fram,sen har det varit ljuvligt hela dan.......

Hittade muddar i Allers julspecial,med långa skaft

ska se om jag stickar dom el om jag anv. mönstret till riktiga vantar,den som lever får se ler



På gensyn !

2008-10-11 @ 19:34:35
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: é jämtlands taus

Tack för beskrivningen,ska försöka ge mej på

en översättning senare,om jag har fattat rätt..

ska det vara pärlor oxå ?



Kramar !

2008-10-14 @ 15:44:23
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?