Nu har han flyttat..

Min virkade fårkompis har bräääkt för sista gången hos mej.. ;) han har flyttat till vintern och urmodern.


Han är väldigt svår att fota. Vill inte sitta still. Jag hittade mönstret hos Purplelinda. Han var rolig att virka. Men tack vare att jag hade så mycket annat på gång så tog det lite tid att få honom klar. Men nu är han hos sin nya matte och han ska få en Husse på julafton.. ;)









Julklapparna är snart klara. Det är bara ett par stycken kvar.
Så nu får det snart bli JUL.. ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh va spännande,då är han på språng till mej.....

ser hur söt som hellst ut.Vet en som kommer att bli

så lycklig i Jul

Gulle dej!

Jag mailar dej när han bankar på min dörr!

Kram frå Jämtland!

2009-12-15 @ 11:11:13
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Eva

hej igen !

I dag kom han....det sötaste jag sett !

2009-12-15 @ 19:07:20
Postat av: sunna

Så underbar den blev, och vad duktig du varit som bara har en klapp kvar, Här kämpar vi fortfarande på, tror snart jag köper ett helt gäng biobiljetter till alla

2009-12-18 @ 10:56:28
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?