Tralla lalla la.. här är min rosa Kanin...

Han är så söt. Mia kan verkligen göra mysiga mönster..
Det var så roligt att virka Kanin.. Och det gick ganska fort.


Här tillsammans med lite smått och gott.. ;)













             

Den här blomman är till en bebisgrej som jag håller på med. Några ugglor nått hjärta och lite andra saker ska jag göra nåt av.. vi får se hur det blir.. ;)


Det här är en spindelsjal jag virkar på då och då.. Hittade mönstret här..

Sen kan jag ju förstås inte låta bli att virka på mormorsrutor..



Ha de gott alla!

Kommentarer
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Fina saker du pysslar med :) Och vad fina färger du väljer :D

2009-06-09 @ 22:50:27
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Ala

I can see - your crochet hook is busy now :o) So many projects! What a nice crochet bunny with the funny tail. The colourful flower looks great!

Postat av: Sofia

Så fina saker du har virkat! Kaninen är så söt :) Jag har också boken men har ännu bara hunnit virka sköldpaddan ur den.



Hälsningar

Sofia

2009-06-10 @ 08:58:41
URL: http://safiasvarld.blogspot.com
Postat av: Ida´s kreativa

Din kanin blev supersöt! Jag har precis virkat en själv, måste bara sy ihop den :) Den blev stor men gick precis som du sa ganska fort att virka. Jätte kul att hitta till din blogg som jag inte har sett förut. Glada hälsningar/Ida

2009-06-21 @ 23:08:58
URL: http://my.opera.com/idaskreativa
Postat av: Bezzy

Gör mej en såndär rosa kanin!! kortare ben med större fötter. vad vill du ha för den? :3

2011-10-25 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?