En mössa, en sjungande groda och en grön svamp..

Har varit däckad i en förkylning i en vecka. Verkar som den sakteliga håller på att vända nu. Soffan och sängen har varit mina bästa vänner en tid och jag har knåpat på diverse saker.

Jag har varvat bebisgrejer med virkade saker.
Den lilla hättan är nu klar och sällar sej till tröjan. Kom på att jag inte fotat tröjan, den blev jättemysig. Får bli ett projekt för morrondagen då. :)


Den här ska lilla fina bebben ha.

Måste bara visa en bild på Caesar och hans Groda.


Den köpte vi på Jysk, när jag var uppe sist, och den sjunger och svänger på kroppen under tiden. (Det är Louis armstrong som sjunger "  What a wonderful world " )
Han blev helt kär i den och kunde inte få nog av den. Han blev på bra humör och så glad varje gång Grodis satte igång att sjunga.

Jag hade med mej en Rosafluffig Gabu



Och en grön SuperMarioSvamp till Caesar. Han gillar verkligen mina stickade och virkade leksaker.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?