♥ ♥ ♥ Grattis Tjejen ♥ ♥ ♥

Idag fyller en
1. Enormt duktig och tålmodig Mamma.
2. Positiv och för det mesta glad Tjej.
3. Ambitiös och driftig Kvinna.
4. Sprudlande duktig Konstnär.
5. som gillar att laga mat.(testar gärna nya recept)
6. Shoppingälskare.
7. Stor humorist.

Ja listan kan bli lång. Men det bästa av allt är Att hon är Min Dotter.. :))

Grattis Grattis Veronica.
Lite bilder från hennes barndom var jag ju bara tvungen att ta med också.
Håll tillgodo!



Vid Svansjön.




Vid Ponnyslottet.



Vid födelsedagsfikat.

Grattis och ha en härligt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Åååh så gulligt! Nu blev jag glad! :D



KRAM

2009-11-17 @ 13:38:05
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: sunna

jag antar att den fantastiska kvinnan hade en kommentar åt morsan om bilderna? men fina var de

2009-11-17 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?