Lite småplock..

Jag stickar Gnomer och vilar mellan varven. Har känt mej lite hängig i en vecka, men jag tror inte det är så allvarligt. Lite snuva och tung i huvudet. I lördags slank jag ner till loppisen.  Man måste ju lufta sej lite.. ;)

Hittade de här förtjusande grejerna. En snöglob och ett sopset för bordet.

 

Den är så söt med Pluto och Musse Pigg.

 

 

Suveränt är det med bakglada tanter som gärna säljer sina bakverk. Jag köpte två mjuka pepparkakor, en sockerkaka och en chokladkaka.. Mums att slänga i frysen. Ett stort tjockt adventsljus passade jag också på att köpa.

 

 

Tänk sån tur jag har ibland. Nu fick jag tag på två grytlappsdockor till. Har ju en grön och turkos sen förrut.

Du får blunda när du ser dessa Sunna.. ;)

 

 

Jag har en förmåga att hitta barnspel och den här gången blev det barncharader. C kanske är liten för det just nu, men han växer nog i det så småningom.

 

Appropå hur det går med stick o virkning så är det full fart. En vit Gnom har jag bland annat gjort klart och den blev så tjusig.. Vänta bara så får ni se.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sunna

Haha där fick jag, men jag vilar ögonen på allt det andra sköna du hittat och jag bara avgudar dina gnomer, hoppas du har det bra och inte blir mera sjuk

2009-11-16 @ 15:05:20
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?