En del fynd blev det allt..



Galen i ramar som jag ju är så ropade jag ju förstås in en låda full med fina ramar..;)
Ett litet pelarbord och en tallrikshylla fick också följa med hem.

Och jag stickade faktiskt på mina muddar också, men när jag sen väl hemma skulle fortsätta med dem så såg jag att jag hade stickat fel på dem. Hade glömt att ta ihop på en rapport. Så det blev till att repa upp en del varv..
Så går det när man inte ger stickningen full uppmärksamhet..  :)

Men nu är de i alla fall klara sen några dar tillbaka.


Mjuka och gosiga och en härlig färgkombination.

De turkosa sockorna har också legat klara ett tag. De visas fram bäst om man har dem på sej. Men det är ju lite svårt att fota sina egna fötter. Men men, håll till godo med dem i alla fall..








Nu kallar jobbet så det är väl bäst att åka iväg och tjäna till sitt dagliga bröd.. ;)

Vi synes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?