I helgen..

Den här helgen var vi på Stora Loppisen i Golfhallen.. Det var mycke folk och mycke grejor..
Jag hittade som vanligt lite grejor till de små grabbarna..



Det vänstra är en slags orm man kan sno runt spjälsäng och liknande. Där hänger aktivitetsprylar som barnet kan leka med.
Det andra är en grej där man stoppar in bollar i munnen på figuren. De vippar sen ner genom den och uti hålen nertill.







En mysig groda typ såna som man sydde förr, köpte jag av en liten tjej. Jag frågade vad hon skulle ha o hon svarade:
Ge mej tio eller fem eller vad du tycker.. He he.. hon hade nog hört de vuxna resonera.
Jag gav henne tio för grodan.

På söndagen var vi o gratulerade sonen som snart fyller 30.

Smörgåstårta, och såklart kanelbullar dagen till ära. (kanelbullens dag).




Presenter.



De fina paketens innehåll:
Presentkort på IKEA, ett Dominoaskfat.



Saker i serien Trio från Upsala Ekeby.



Det nöjda födelsedagsbarnet.. ;)

Vi plockade med oss röda fina och goda äpplen och ännu en liten kasse plommon.. Mums..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?