Fint i fönstren..




Har roat mej med att sy gardiner. För några veckor sedan köpte jag det här tyget på IKEA.. Jag har funderat fram och tillbaks var jag vill ha det. I vardagsrummet eller i köket.
Nu löste det sej för jag hittade nya ouppackade gardinlängder som jag satte upp i vardagsrummet. Så då blev det till köket..



Det jag hittade var turkosa längder och så hade jag en cool duk som  matchade till.

Jag håller på att sy svarta gardiner till sovrummet.. Får göra klart dem i morron så bild kommer då.

Uppdatering:



Det blev inte så tokigt. Tyget är som platt sammet med präglingstryck..



Jag köpte det på Kid hemtextil med 70% rabatt för ett par år sen. De kostade 359 kr/längd utan rabatten.
Så då måste man ju passa på.. ;)


Kommentarer
Postat av: Britt Ajneborn

Hej där!

Vilka ursnygga gardiner, de svarta var ju helt underbara. Blev så sugen att fixa till mina egna fönster när jag så dina bilder. Få se när man kommer till skott med det.......



Ha det så gott/Britt P.S Vita kaninen hälsar han sitter i vita soffan och kollar på Tv varje kväll, tror han är rätt så nöjd med livet :) D.S

2009-09-29 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?