Nu behövs värme för fötterna..

Jaa, man blir lätt frusen om sina fossingar nu känner jag. Kalla fötter vill man inte ha så jag tassar runt med varma sockar på mej på kvällarna.
Då blir man lite sugen på att sticka sockar också.


Jag har stickat ett par tofflor och det är bara ihopsyningen kvar. Det blir mums för kalla fötter. ;)


Det är härligt att dricka kaffe ur fin mugg och sticka sockar med flätor.. ;)

Dom här sockorna blir så välsittande och sköna..


Idag   hade jag besök av bl.a. två fina vovvar och så sydde jag gardiner till en PV Duett!

Ronja och Atlas..






Visst blev det tjusigt!?.. ;)



Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Ja, det blev ju bra!

Men va Ronja har fått ljus päls?

2009-09-07 @ 12:25:28
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Sunna

Så härligt med en duett som är vid liv, och makalöst snygga gardiner självklart. va fina sockar du fått till också du har minsann legat i. må gott

2009-09-11 @ 18:56:32
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?