Ska sticka på auktion.. ;)



Min stickning just nu är handledsvärmare i Potatismosmönstret.. ;)
Kan inte låta bli att ha minst en stickning med det mönstret igång. Har tänkt mej att åka på auktion idag och då får den följa med. Det blir en del pauser och det kan bli långt mellan inropen. Så då kom jag på den geniala iden att ta med stickningen. Alltid blir det väl nåt varv gjort.

Men först ska jag gå över och gosa o mata ett par mysiga katter. Jag är nämligen kattvakt i helgen Kanske får hjälp med stickningen där också.

Hoppas på en del roliga auktionsfynd!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Vilket härligt garn!

2009-09-27 @ 22:49:49
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: sunna

ska nog leta reda på mina anteckningar om pomatomus, det är för läckert mönster

2009-09-28 @ 12:47:20
Postat av: Veronicas Ateljé

Du har inte lust att sticka små bebisvantar med tumme och lååång mudd så de inte åker av direkt? :) (ler snällt och ser söt ut)

Kanske en vit toppig mössa med knut däruppe som man kan vika upp?

2009-09-29 @ 10:00:44
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?