Måndagssyssla..

Då var det dags för porslinsmålning då..
Pysslade lite med Barbapappa som jag klurat ut att nån vill ha.. Fick med mej 2 nallepar hem som äntligen var klara.
Kunde inte komma på vilka färger jag skulle ha på dem först.
Sen lossnade det och jag grabbade tag i lite färger och då var det ju kul att måla dem.
De blev nog inte så tokiga.. ;)

image51


När jag ändå håller på med måleribilder så visar jag 2 barnset som återigen jobbarkompisar hade beställt..
Pippi är väldigt populär som synes. ;)

image30

image31

Kommentarer
Postat av: vnikka

Har du hittat nån barbabild? Skulle vara kul med hela gänget på en rad, eller bara barbapappa och barbamamma. Men de får gärna vara i mitten och det behöver inte stå nåt namn, om du inte vill måla dit det förstås ;). Ska bli kul att se hur det blir. Förresten kanske det blir trångt om man ska måla hela barbafamiljen i en djup skål..

Imorgon ska R till karlskoga. Han brukar åka dit med jobbet ibland.. :)

2008-02-18 @ 21:49:59
URL: http://vnikka.blogg.se
Postat av: Mamzi

Jag har hittat fina Barbabilder. Och namn har jag skrivit dit också.Halva barbafamiljen fick plats. Jag målade konturerna i dag. Det ska brännas i natt, och i
morron färglägger jag det.

Då blir du gräsänka igen.. ;)

2008-02-18 @ 22:03:38
Postat av: Linda

att inte Veronica kladdar med papper och penna lite oftare... eller vad vet jag. Det kanske hon gör. =)

Jag har nog sagt det förr ;-)
Men du är verkligen jätte duktig! =)

Ha en bra helg! =D

Kram från Linda

2008-02-21 @ 22:25:29
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?