Man måste ju börja i tid..

Ska man hinna göra några tomtar så måste jag börja nu.. ;)
kunde faktiskt inte hålla mej från att testa lite på Yuletide Tomten.


Jag har gjort kroppen och huvudet, skägget är stickat och nu håller jag på med stövlar och ben.
Skägget blev lite stort så jag sparar det till den större tomten jag ska sticka efter den här..he he.
Man kan göra den i 3 olika storlekar.
Men använder jag grövre garn blir den ju automatiskt större.

Muffinsmössorna går sakteliga framåt..


Den som såg ut så här för ett tag sen..


Ser nu ut så här.. Ska bara sticka dit ett körsbär..



Det senaste  muffinsalstret är en i rosa/rött. Kanske gör en rosa ros i toppen på den..

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag och R pratade faktiskt om att det snart var jul. Vi hade rätt ;)

2008-07-07 @ 17:23:02
Postat av: Annika

Hej Elisabeth! Vilken fin sida du har!! Jag har lagt till dig bland mina läsvärda länkar! Hoppas det är OK!



Ha en skön sommar!

Kram Annika

2008-07-08 @ 15:20:22
URL: http://absolutgarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?