Utmanad: visa väskan.

Jag har blivit utmanad av vnikka att visa innehållet i min väska.
Jag har flera väskor; en till jobbet och annars ett par, tre stycken som jag växlar emellan. Den som passar bäst just för tillfället.
I min ungdom var jag väskoman. Hade massor med väskor i olika färger, storlekar och modeller.
Den jag ska visa nu är den jag hade senast, alltså till jobbet ikväll.






En plånbok
En mobiltelefon
Ett tuggummipaket (wrigley's Extra, soft chewing gum)
Silica gel, torkpåse (låg kvar i botten)
Ett läppstift
Ett litet skohorn
Liten hårsprej
En matsäckspåse med 2 frukter jag inte orkade äta upp.

Det var inte så länge sen jag bytte min jobbväska. Därför är det inte så mycket "skräp" i den. :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?