Tiden går fort..

Jaa nu har en vecka gått sedan jag dryftade något här. Jag har inte varit på latsidan, utan bl.a. stickat en del:

image71

image72
2 dragspelsbaskrar..


image73
 och börjat på en stjärnmössa

image74

image75
och en tredje dragspelsbasker. Har inget mönster på dem så jag improviserar efter bilder.. ( som vanligt )

Stjärnmössan har jag däremot komponerat eget mönster till. Den ska bli randig inuti.

I helgen skulle vi åka till Marieberg och köpa en ny kamera till mej. Den gamla börjar bli lite sliten.. ;)
Och så skulle vi förstås gå in på IKEA en sväng.
Det slutade med att jag kom hem med nya köksstolar för kameran jag hade bestämt mej för var slutsåld för tillfället.

image76
Men det gjorde ju inget. Stolar + dynor blev det istället.. :)

Efteråt var vi lite hungriga så vi åkte till Sannakroa och åt en jättegod måltid..

Kommentarer
Postat av: vnikka

Oj, ja det var nog välbehövligt! Vill också ha nya stolar½!!

2008-03-10 @ 18:41:36
URL: http://vnikka.blogg.se
Postat av: Linda

Snygga stolar m dynor!
Vi är inne på att köpa nytt matbod+stolar. Det är så kul med ngt nytt i hemmet =)
Å matbord och stolar behövs... du skulle bara se... =/

2008-03-12 @ 22:20:49
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?