Garnshopping

Jag fick ett presentkort på garn i julklapp. Det var i en garnaffär i Vimmerby. Blads heter den mysiga affären.
Där har jag handlat ganska mycke garn.
Så.. i går lördag, var det verkligen dags att ta ut min julklapp.. Det blev en hel del garn till diverse saker:


Det här ska bli några Gnomer.


Det här ska bli Gnomer och även handledsvantar..


Ett garn som är så mjukt och mysigt. Kanske kan bli muddar och nån mjuk mössa..


Det här ska i alla fall bli muddar och lite av det bruna ska bli resår till en bakelsemössa.


Tiny Tots är ett gulligt garn med pluppar i lite olika glassiga färger. Det ska bli överdelen av bakelsemössan.
Ett stickat rött körsbär ovanpå det blir nog sött. Bakelsemössan ska jag sticka till en arbetskamrat vars syster fått bebis för en vecka sen. Det räcker nog till ett par sockar  också.

Nu har jag lite att se fram emot..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?