Mycke mysigt blev det..

Jaa, jag kunde ju förstås inte åka tomhänt hem.. he he..
Vid ett toabesök radade jag upp det jag dittills hade handlat..


Jag kunde ju förstås inte motstå den ursöta hästen gjord av gotlandsskinn.


Den måste jag bara ha! Och så blev det. Såå mjuk och len och mysig..


Mums mums...


Det blev ju lite smaskigt godis i olika smaker också..


Köpte en mugg av Annika från Västerås.. Hennes keramik är så fin och välgjord. Det var verkligen svårt att välja bland hennes katt o råttaprylar.. hon och 3 andra tjejer driver en butik på Gotland..


Den gick utmärkt att dricka kaffe ur nu på förmiddan.. :) Känns mycket behaglig att dricka ur.

Känns lite murrigt att ge sej ut nu, regn och blåst.. Men vi ska ta en tur till vårat köpcentra.. Kjell & Company har visst öppnat butik där.. he he..
Må så Gott alla..

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj ! va russet var fint och kaffe-muggen blir jag riktigt avis på....ler

Jag har en utmaning till dej på min blogg.



Má Råkes!

2008-10-26 @ 19:51:44
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: vnikka

Va mycket mysigt du har hittat! Den där hästen var ju frän!

2008-10-26 @ 20:54:45
URL: http://vnikka.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hejhej!

Tänkte bara skriva och tacka för att du la upp hennes hemsida här. För jag sökte efter någon som gör muggar med katter på i keramik och hittade enbart din sida på google, men då genom dig hittade jag rätt så tacktack! :) / Michaela

2011-04-03 @ 20:05:35
URL: http://hundenminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?