Utmanad...

Kom på att jag glömt bort att jag blivit utmanad av urmoderns att svara på några frågor.

1. Vilken mat äter du oftast ?
Jag är väldigt förtjust i kyckling i alla dess former. Kinesiskt, grekiskt och så vår svenska mat förståss, som kålpudding paltbröd och ärtsoppa.

 2. När du är på kalas,är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på hur hemma jag är hos dem. men jag hjälper nog oftast till för man vet ju själv hur körigt det kan bli.

 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid den stationära datorn i sovrummet och så myssurf vid lappis i soffan.

4. Köper du ofta Triss?
Faktiskt inte så ofta. Skulle nog göra det mera men glömmer bara bort. Men att vinna storkovan drömmer man ju om.. Nu blev jag sugen på att köpa.. :)

5. Vilket land/stad har varit din bästa semester?
Norge är ju mitt favvoland. Bergen, Trondheim, Ålesund Kristiansund, ja här kan listan bli meterlång. Vestlandet är ju sååå fint.

6. Vilken TV kanal tittar du mest på?
Det blir nog mest tv1 och 2 och fyran.. de andra kanalerna gluttas nog allt lite på också..

Jag gör som vanligt med utmaningar o dyl, vem som helst som läser detta får ta det till sej o svara på.
Sådärja urmor.. äntligen fick du svar på dina frågor.. *ler*
Natti natt alla...



Kommentarer
Postat av: Eva

Håller med , Norge är ett vackert land..halv Norsk som man är ler



Var sjutton hittar jag Hudfärgat garn ??????????

Titti säljer ju bara garnpaket till Tomtarna.



Ha en bra dag !

2008-09-20 @ 10:26:06
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: á Eva

Har hittat garn hos Britt Andersson.

I dag har älste sonen skjutit en 13-taggare

stor som ett "as" var den. mums mera kött i

frysen ler

2008-09-20 @ 17:49:26
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Eva

hittade Hillesvåg garn hos brittsbutik

jo mamma är stollt över "lill-pöjken" (26år)ler

hans första jaktdag fällde han 8 Älgar

23taggare,19taggare,2 st 17 taggare

2 kor+2 kalvar,Gissa om han hadde hög pulls

allt skedde på 3 timmar,då var han 18 år

det var lite skryt från stor-skogen

Ha det så gott !

2008-09-20 @ 21:57:26
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack för hjälpen med gnomerna

Må så gott//Kicki

2008-09-22 @ 19:07:39
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?