Lite påskshopping..

Eftersom ett par födelsedagar snart inträffar har jag idag trotsat vädret, regn och rusk, och begivit mej till shoppingcentrat i närheten.. Där hittade jag lite smått och gott. Såklart när man är ute o handlar tänker man på de små. Därför kom jag hem med diverse andra prylar också.
 Bland annat så köptes på Kapp-Ahl dessa plagg;


Betala för 2 och köp 3 gjorde att det blev 2 till mini och en till den store.. ;)

På Jysk när jag skulle in o kolla lite lakan och sånt grejs, sprang jag på en resesäng. Den fick följa med hem istället.


Den kommer säkert till användning nån gång..  ;)

Födelsedagsbarnens presenter vågar jag inte visa här.. Vem vet, de kanske gluttar in här.  Men jag tror de blir nöjda..

Ha de´

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Vilka bra inköp! Nu har han några fler nya bodys. Har tittat på den med meloner på själv, superfin!



Resesäng kommer nog bli använd av nån liten kille. :)

2009-04-09 @ 10:20:31
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?