Vad kan detta vara!!??

Nu har det blivit några dar sen senaste inlägget.. såklart att man inte behöver ursäkta sej varje gång det dröjt mellan inläggen, men ändå så känner man sej lite skuldmedveten.  Alla andra spruttar fram intressanta o roliga inlägg.. ;)

Men men, jag har inte latat mej. Fast jag har tagit det lugnt i helgen. Vädret var ju härligt igår, men lite sämre idag.
Skönt att va ute i friska luften i alla fall.

Jag har shoppat lite nytt, en vårjacka och ett par ursköna skor.. Faktiskt inte något garn.. ;) Tänkte beta av mitt lager först innan jag köper nytt. Mycket restgarner tänkte jag använda till några projekt mellan bebisstickandet..

Kan ni gissa vad detta ska bli?


Inga fingertutor eller fingervantar..



Några varv till har det blivit..


Jag har faktiskt i skrivande stund virkat gult på alla delarna.


Vad tror ni att det här ska bli då??


Det ska inte bli en filt av rutor.. inte en boll av ihopsydda sexkanter.. Fast man syr ihop dem två och två kan jag säja..


Det tredje jag pysslar med ser ut så här. Det har inget samband mellan de två andra..






Nu har ni lite att fundera på. Svaret får ni under veckan..


Ja justja.. shoppade också lite bebbekläder.  ;)



Tack för idag..
Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

En bläckfisk kanske???

2009-04-26 @ 22:52:35
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Jag gissar också på en bläckfisk :D Ska bli kul att se resultaten senare!

2009-04-26 @ 23:27:59
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Eva

Skratt ! gissar oxå på bläckfisk.........

visst är det kul att köpa bebiskläder,av nån anledning brukar jag oxå hitta kläder t Kevin när jag är på stan....



Kramen !

2009-04-27 @ 11:12:45
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: sunna

vad häftigt, kan det vara en spindel, åh så söta bebiskläder

2009-04-27 @ 12:06:52
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?