Varmt och skönt på Långfredag..

Idag har man suttit en del ute i solen och virkat lite.. Mumsat Williamstårta och senare skinkstek.. Gott

Såg att jag har blivit utmanad av Veronica och då kommer svaren här efter mycket huvudbry och tankeverksamhet..


Fyra Tv-program jag brukar se.
1. Antikrundan
2. Rent hus
3. Nyheter
4.

Fyra saker jag gjorde igår.
1. Köpte födelsedagstårta.
2. Ringde till V.
3. Körde 22 mil.
4. Såg några påskkärringar..

Fyra grejer som står på min önskelista.
1. Att bebisen ska titta ut.
2. En solig och skön sommar
3. Att jag får en lång semester..
4. Att mina barn o nära o kära ska va friska o ha det bra.

Fyra saker jag avskyr.
1. Klättrande myror.
2. Personer som tar för mycket energi. undviker dem.
3. Djurplågeri av olika slag
4. Pyromaner och sabotörer.

Fyra saker jag tycker om att göra.
1. Sticka, virka o pyssla.
2. Lyssna på ljudböcker
3. Surfa runt på intressanta bloggar.
4. Glädja och överraska andra.

Fyra saker jag åt igår.
1. Gröt
2. Ägg o ansjovissmörgås
3. Lasagne
4. Chokladpåskhare, halv

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till
Nu är ju inte detta aktuellt för mej själv, men man kan ju fundera på barnbarnsnamn..
1. Erik
2. Henrik
3. Amelie
4. Ludwig

Fyra jobb jag skulle vilja ha.
Ganska svårt att komma på nåt här.. Får fundera lite till på det här..
1.
2.
3.
4.

Fyra snabbmatsställen jag gillar.
1. Picasso's
2. Monte Carlo i Vimmerby
3. Epok, cafe, sallad och baguettebar i Vimmerby.. Urgoda sallader..
4. Burger King.

Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.
Kanske inte alla varje dag men ganska ofta..
1. Min älskling..
2. Veronica
3. Maria, söstra mi
4. Broder

Fyra bloggar jag utmanar.
Urmodern, Sunna, Pysseltrollet och Stjernfall.

Jag är riktigt nyfiken på vad de svarar..

GLAD PÅSK på er alla

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Det är lite kluriga frågor det här. Det som gör det kul. :)

2009-04-10 @ 21:04:12
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: sunna

Vet du att vi käkar på samma ställe i Vimmerby? Kul Utmaning, fick fundera rejält på en del frågor, Ha en bra påskhelg

2009-04-11 @ 17:14:06
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?