En svettig auktionsrunda..

Soligt och varmt.. Korv och dricka.. Mycke prylar och grejer, det är en typisk auktion.. jag fyndade faktiskt en del grejer..
Bla.a. en stor svart skrivbordsstol, en träpall i gammeldags utförande.. Dessa grejor har jag inte fotat, men de här kom med på bild.. ;)



I en " fyndlåda "  låg dessa saker. En fin glasskål i pressglas..



Muggar i keramik, Engelska..



En snygg turkos vas från Rörstrand. Design Inger Persson.. En jättehärlig färg.

En glaskanna och en mässingsskål låg även i fyndlådan..



En liten rottingstol kunde jag bara inte motstå.. Jag skulle bara ha den.. Fick den billigt också.. en hundring..



Sist men inte minst en stringhylla. Ett verkligt fynd och så välvårdad och fin dessutom.. Glad för den.. ;)





Den här lilla söta " tjockisen " kunde man inte ropa in, men klämma lite och gulla med henne gjorde jag.
Kolla den söta klänningen hon har på sej.. Myyys!!...


Nu dags för suss i sängen.. natti natti!...

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vad du fyndar fina grejor :) Och vilken tur du har som har en sån sötnos nära till hands ;) Jättesöt klänning.

2009-08-07 @ 00:22:46
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Veronicas Ateljé

Vem är det??

2009-08-07 @ 15:29:36
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Veronicas Ateljé

Jag har ju inte sett henne sen dopet!! Trodde att det var Alexandra men var verkligen inte säker! En sån liten tjockis hon är nu!!!! ;)

2009-08-07 @ 17:15:06
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Eva

Åh ! Vilka fynd,det är sån som gör en

glad och nöjd. Hyllan e ju riktigt "Kult"



Å en riktigt Go unge med en ursnygg klänning !



Kram !

2009-08-08 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?