Mössen förökar sej...

Var nere hos M i helgen och hade det trevligt som vanligt.. ;) Vi åkte runt på lite loppisar   och njöt av den småländska naturen. Jag passade på att förfärdiga några små möss. En del av dem som jag visar var redan klara.


En trio i vita möss i varierande storlek och kroppsform.. Tjejerna kommer ut först: Gullan, Maja och Rut är de döpta till.
Det gröna på den tredje musen är en liten väska..



Det här är den manliga delen av musgänget. Gunnar, Åke och Lill-Klas.

Vi var i Överum och åt lunch på hotellet . Vi åt sommarens godaste buffe´med hemlagade rätter och vi njöt i fulla drag.



Jag tänkte visa lite av fynden som gjordes i helgen.. 


Fyra stycken fat, jättefina. Nordica från Rörstrand. Så hittade jag en liten 60-tals ram. Jag är ju helt faschinerad av gamla fotoramar.. :)



sen hade jag sån himla tur att jag hittade en till lockskål. Den fick förstås följa med mej hem..


Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Jättesöta möss och vad kul med detaljerna på tjejmössen :)

2009-08-18 @ 23:39:28
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: sunna

ahh mina hemtrakter, jag har så svårt att få iväg kommentarer till dig, får se om det går nu

2009-08-20 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?