Utlottningar hos Sunna och Sofia-Sobeide..

Jag provar lyckan hos två stycken bloggare jag brukar kika in hos.



Det är Sunna som lottar ut mobilvantar för att hon bloggat i ett år.
Ta en koll ock frossa bland alla hennes alster, de är så många och hon är så duktig.



Sofia gör också jätteläckra saker och många fina mönster vi kan glädjas åt.
Hon lottar ut en supersöt ängel och det är för att hennes bloggbesökare har överstigit 10 000 med råge..

Jag provar lyckan, gör det ni också.. eller gör inte det, då har jag större chans!.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sunna

Det är ju nästan så jag blir generad över dina vackra ord, tack för det och för att du vill vara med och tävla

2009-12-30 @ 00:17:55
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia-Sobeide

Trevligt att du vill delta i min utlottning och så fint du har skrivit :)

2009-12-30 @ 20:16:23
URL: http://safiasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?