Ännu mera utmaningar..

Just nu verkar det cirkulera en hiskelig massa utmaningar. Jag verkar inte undkomma dem heller.. :=)
Jag har fått från Mullegull, Veronicas Atelje´och Fröken Elsa..
Här är först 7 sanningar/saker om mej:

Tycker inte om gravad lax, men kokt och stekt och grillad är mums..

Jag är en nattuggla.

Tidsoptimist, skulle behöva 36 timmar på ett dygn.

Kokar gröten på havregryn och fruktmusli. det blir tuggigt och gott.

Favvogodiset just nu är m-kulor, Mister Choc´s Milk Chokolate Peanuts.. MUMS


Jag har myrfobi.. hatar när de kravlar på fötter och ben..

Är galen i garn. Har inga som helst skrupler, ser jag nåt jag vill ha, köper jag det..



Sen är det den här  om 5 rätter man inte gillar.

Jag äter nog det mesta men som sagt gravad lax gillar jag inte.

svartsoppa är heller ingen läckerhet.

inälvsmat, fast lever är gott.

jello, kanske ingen mat men hatar smak o konsistens.

plommonspäckade kötträtter. Frukt i kött är inte alls gott.


jag väljer att inte skicka vidare för de flesta har redan haft utmaningarna..

Håll till godo.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?