Det som göms i snö...

Jaa, en liten sten gömde sej under snötäcket när jag i går morse var ca 4 m ifrån mitt jobb. Den trampade jag snett på och dråsade omkull. Slog mej ganska skapligt i vänsterknät och är lite öm i högerfoten.
Linkandes tog jag mej in och tack vare mina snälla arbetskamrater som lät mej sitta så mycket som möjligt kunde jag klara av dagen..

Jag har fortfarande ganska ont, det är svullet, men jag kurerar mej i soffan och har det mysigt med stickning och tv.. blir därför ganska mycket tv i helgen. ;)

   Jag har pysslat o stickat och den lilla rosa nallen har fått en kompis..


Några stycken till är på gång och i skrivande stund är flera av dem klara..



Kommentarer
Postat av: Eva

stackare hoppas det går över,fast det kan ju ta lite tid.

dina dockor är supersöta,var inne o kikade på mönstren och där fanns det mycke fint att välja på



Krya på dej kram !

2009-02-07 @ 20:32:58
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Veronicas Ateljé

Nä usch då. Skönt att det var helg nu i alla fall då.

VA söta nallarna var!!!

2009-02-07 @ 20:51:22
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?