Jag köpte en skinnmus..

Jajamen, en brun liten mus som man kan gömma lite småslantar och nyckelring inuti.

  

Den hittade jag i Ljusboden där man kan hitta lite smått o gott. Förrutom att de säljer sina egenhändigt och konstnärligt stöpta ljus så har de ca 70 hantverkare/konstnärers produkter i butiken.


  (foto Ljusboden)

    Och jag fick en ny o fin plattskärm.
Nu har jag mycket mer plats på mitt skrivbord. skönt.



Vi köpte fotopapper till laserskrivare.. och M köpte sej en ny kaffebryggare.
Vi åt en smaskig middag på en kinarestaurang och hade en jättemysig dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för alla dina tips om garn.

Jag har utmanat dig på min blogg

2009-01-25 @ 23:25:15
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?