Barnvagnsmobil.

Jag har under en tid knåpat ihop lite bebisprylar som jag ska fästa ihop till en mobil. Nu har jag klurat ut hur jag ska göra den. Efter ett besök på Panduro där jag köpte små kabinhakar att fästa fugurerna med på linan har jag fixat ihop det hela.. Fästanordningen fick bli gardinklämmor. Nu saknas bara lite virkning runt resårlinan..



Den får följa med till Täby imorron, för nu ska det semestras i huvudstaden några dar hos bebis, storebror och kanske djur på Skansen.. ;)

Förresten, nu har jag fått ögon till mina amirugumifigurer. Jag beställde från Etsy av en försäljare från USA. Beställde i torsdags och fick dem igår, måndag. Snabba ryck.. Adressen dit är 6060.



Ha de bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tror att barnvagnsmobilen blir superfin :D Och vad spännande med ögonen, jag tror att jag ska göra en beställning jag med :D Finns ju tyvärr inte så mycket att välja på här i Sverige.

2009-06-24 @ 02:46:15
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Sunna

Mobilen blir super. jag har länge funderat på de ögonen också, kanske ska slå till jag också nu. ha det bra

2009-06-25 @ 09:58:02
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det blir säkert en fin mobil! :)

Oj så trevligt med ögon, speciellt påsen med olika färgers ögon ser spännande ut! Jag har haft tur att hitta ögon i en hobbyaffär här som jag bor, dom har många olika storlekar men tyvärr inte några häftiga färger :(..

2009-06-25 @ 14:26:05
URL: http://safiasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?