Färdig med röjning..

Nu är allt klart i förrådet. Jag gallrade ut väldigt mycke. Vi fick slänga i en container som står på gården.. Så nu har jag halva balkongen med kartonger istället.. men det är ju en tid medan de sanerar i källarlängan..

Jag hittade faktiskt lite garn där och ett par av barnens mohairtröjor som jag sparat. Sonen designade själv sin tröja,medan dottern nöjde sej med en kofta.. Hon kommer ihåg att den var väldigt sticksig att ha på sej, men använde den lite ändå.. ;)
För att göra mamma glad kanske.. he he





Han valde själv ut pennknappen som dekoration..
Man kan hitta mycket nostalgi under en rejäl röjning..

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll. Sticka och mysa framför dator och TV..

Har ju inte hunnit kolla så mycket på alla era bloggar, men nu kör jag en runda.. ;)
Ha de´

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Hehe, jag använde den för att jag tyckte färgen var fin (!).

2009-03-13 @ 16:07:00
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Veronicas Ateljé

Du får ta lite bilder och lägga upp från målningen? Börjar han bli klar nu?

2009-03-16 @ 20:45:02
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: Musseblomman

V.A:Han bränns nog just nu för sista gången. Men jag vet inte.. det är svårt att få till det. Du har nog mer talang till att måla ansikten. Jag fotar lite i morron..

2009-03-16 @ 21:15:55
URL: http://musseblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?