I shoppingtagen.

I och med all utrensning så blev jag inspirerad att rensa hemma också. Min garderob är urgallrad och jag har varit till IKEA och investerat i förvaringslådor och skoförvaring.
  




Nu ska det bli ordning på alla mina garner.


Bilderna lånade från IKEA

Jag köpte några i lite olika storlekar. Genomskinliga så man ser vilka garner som är där..

Jag såg Fröken Elsas Helmer också. Stod och tvekade en stund, men tänkte att jag kan ju ta den vid senare tillfälle.. ;) Lite frestande var det allt. Ni måste bara kolla hennes blogg, hon virkar urgulliga möss just nu..

Ha de bra alla...

Kommentarer
Postat av: Fröken Elsa

Man blir glad när man får ordning och reda. Eller hur? :)

Jag köpte två genomskinliga backar med lock också, typ den som är underst fast lägre. Ska ha alla mina garner och böcker jag inte använder i dom. Förhoppningen är att jag ska kunna föra in dom under sängen i mitt pysselrum. Jag har inte tagit tag i det projektet ännu, jag virkar ju som sagt en himla massa möss just nu och har inte hunnit ;) Mössen ska vara till ett speciellt ändamål som jag ska berätta mer om framåt i tiden.

Nu ska jag titta vidare i din blogg...

2009-03-18 @ 15:10:50
URL: http://elsasdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?