Bakelser o muffins..

Man blir så distraherad av så mycket fint man vill göra. Jag stickar och virkar ju till den nya bebisen som ska komma om ett par veckor. Eftersom jag har så svårt att bara hålla mej till en sak i taget så sneglar jag ju på andra bloggares pågående projekt och surfar runt på olika mönstersidor under tiden.

Då kan både det ena och andra ploppa ut från mina händer. Eftersom jag snöat inne på virkning just nu så blir det mycket sånt.

Har producerat fram en del bakelser och muffins, små figurer och hjärtan. När jag skulle ladda från kameran så var batteriet svagt och kameran blev helt svart.. :) Typiskt.. Så nu är det på laddning och fler bilder kommer senare ikväll.


Den här fick jag över innan den slocknade..



Samt den här..





Jag har stickat klart den lilla ljusblå filten. Den får väl bli en snuttefilt.. ;)

Har kommit en bra bit på mormorsrutefilten.  Jag har virkat ihop 95 rutor. Vet inte riktigt hur många det behövs.
Varje ruta är ca. 5 cm.




Så är det Snigelmannan som har en utlottning på sin blogg där man kan vinna en värdecheck på 500 kr från Polarbröd. Det tänkte jag att jag skulle vinna! ;) Nåja.. jag brukar inte ha tur i lotterierna men man måste ju försöka i alla fall.






Dom är jätteroliga att göra.. har gjort ett gäng formar, nu behövs bara själva muffinsen.. ;)
Den i mitten ser lite sned ut.. Tänkte inte på att puffa till den rakt innan jag fotade.

Kommentarer
Postat av: Sunna

Så underbart söta muffins, du har kommit igång ordentligt tror jag, tack än en gång för hjälpen med mönster stor kram

2009-05-17 @ 21:43:52
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack för din fina kommentar, den gjorde mig så glad och lugn! :) Och vilken mumsig liten turkos muffin. Vilken smak kan den ha?

2009-05-18 @ 15:48:57
URL: http://booip.blogspot.com
Postat av: Eva

vilka super söta bakelser....

Bullarna é slut men muffinns...Ler !



Kram !

2009-05-19 @ 14:42:08
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?