Lite stickat...

Det går framåt med mina turkosa sockor. Det blir nåt varv då och då.. Man har ju verkligen för många saker på gång samtidigt.. ;) Men jag tror att de flesta känner igen sej i det. Både stickar, virkar, syr och springer (nåja, åker) på loppisar.. ;)


Jag har kommit lite längre på sockan i skrivande stund. har faktiskt börjat på tån nu..

 

Jag har förfärdigat ett par handledsvärmare som bara blivit liggande.

Det är mönstret pomatomus som är bara så roligt att sticka..

Dom är gjorda i ullgarnet Tove så de är så varma och goa.. ;)

 

Appropå att sy så har jag fått till 3 kuddar till Duetten. Typiskt så glömde jag fota dem innan jag levererade dem..

Får bli vid ett senare tillfälle..

 


Kommentarer
Postat av: sunna

Pomatomus är så himla läckert, tog ett bta tag innan jag vågade testa det men det var inte så farligt, grym färg på sockorna, snyggt

2009-09-20 @ 19:30:59
Postat av: Eva

Turkos de e snyggt de !

2009-09-21 @ 09:11:05
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?