Nu är det dags för utlottningar..

Fröken Elsa firar att hon haft 100 000 besökare på sin blogg.. Det gör hon med att lotta ut en så söt liten Torsebromus som heter Alice.
Den ska jag vara med om att vinna. Hennes möss är ju så söta och personliga.




Sen så är det  E-Zignz som firar lite att hennes bloggräknare konstaterade 5000 besökare. Ingen dålig siffra heller.
Hon lottar ut en tavla, garn och en hemlis..
Jag är med förstås.. var det ni också!!..


 

Så har vi Pysselkiisen som har haft hela 1000 besök på sin blogg.. Även hon har en liten utlottning.

 

Det är en söt nykläckt Amigurumifjäril. Så söt, så den är jag med och slåss om.. ;) kolla får ni se..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Trillade in här av en slump men måste säga att du har en fin blogg och gör mycket söta saker. Hit trillar jag gärna in fler gånger! Välkommen in till mig!

2009-09-14 @ 19:01:23
URL: http://blogspot.com
Postat av: virkhörnan

Hoppsan! Namnet föll visst bort...men nu vet du vem jag är :-)

2009-09-14 @ 19:08:18
URL: http://virkhornan.blogspot.com
Postat av: Musseblomman

Virkhörnan: Kul med nya bloggisar. jag har trillat in hos dej också.. ;)

2009-09-14 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?