Det har blivit en del stickat..

Nu när Gnomestickningen är klar och julpysslet är gjort kan man koncentrera sej på andra saker. Jag har både stickat och virkat en del.
Jag har fått lite smådille på spiralsockar nu.. ;) Lätt att bli manisk.....



De här är stickade i Garnstudios Fabel på stickor 2½. Jätterolig stickning. Tänkte ge dem till en 3½-åring.



Ett par vita, blev så fräsch och fina..


Här ser vi båda paren. Jag stickade vridningen åt olika håll, lite roligare så.



Jag har haft det här mönstret på G flera gånger men det har alltid kommit nåt annat ivägen, men nu banne mej har jag också stickat Tuulasockan.
Mönstret finns hos Soili. Hon har så mycket fint på sin blogg och ger både tips och länkar till roliga mönster..



Av bara farten så blev det ett par små söta sockar också..



Här ser man storlekarna i förhållande till varandra lite bättre.

Kommentarer
Postat av: annika

Men så otroligt härliga!! Blir sugen på att sticka några:)

2010-01-10 @ 19:56:14
URL: http://http://svartahusets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vem länkar till mej?